MIN FINA KILLE<3

Jag har nu bestämt mig för när jag kommer släppa taget om min bästa vän. Jag har planer vad som kommer hända efter. Jag håller på att hitta den rätte till min älskling. Jag släpper inte han till NÅGON, utan till någon som förskänar en sån här fin vän. Min bästa Master, jag gör det för DIG. Jag kommer vara hos dig dag som natt min skatt♥ Men tiden är inte slut riktigt än, vi KÖR sista tiden bebis<3 Nu jävlar!!♥
jag älsar dig mest av allt i hela den här jävla fucking världen. Varför måste livet vara så svårt.
MIN ÄLSKLING, DU & JAG MOT VÄRLDEN-ÄLSKAR DIG♥♥♥♥

Kommentarer

Innan du kommenterar... *Skriv HELST inte som anonym om du inte har någon anledning för det. *Vill du kontakta mig skriv till [email protected] och ingen annanstans. *Inga 'följa varandra på bloglovin!?' kommentarer, kan svara redan nu att, nej jag kommer inte bytfölja. Jag följer er automatiskt om jag vill läsa eran blogg. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0