Hoppträningen @Igår

Gick suuper, verklige jätte bra! Han va lugn och fin, inte alls lika stark och jobbig, duktig knas<3 Även att han hoppade även dom leskiga hinderna, så som staketet och lådan, dock va de lååågt men är så nöjd över han ändå! <3
vi kom lite fel mot hindret hehe... Men vad tycks om outfitten!?! ;)
Sen körde vi på en sånhäär, blunda sak, liksom bara för att vi är bäst ju!?!? Inte många som kan HOPPA STAKET OCH BLUNDA SAMTIDIGT!! Just sayning....
Tack maya för bilderna! :)
GRYM PONNY♥

Kommentarer

Innan du kommenterar... *Skriv HELST inte som anonym om du inte har någon anledning för det. *Vill du kontakta mig skriv till [email protected] och ingen annanstans. *Inga 'följa varandra på bloglovin!?' kommentarer, kan svara redan nu att, nej jag kommer inte bytfölja. Jag följer er automatiskt om jag vill läsa eran blogg. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0