hej!

Gud vilken dålig uppdatering de varit på sistonde nu! Hua! Men ska försöka bättra mig!
Idag har ja varit i stallet hela dagen, hell yeah! Master har fått ridits utomhus med Kandy och Emelie till sällskap. Men hörrni, vilket fantstiskt väder det är ute!? VÅREN♥ Master var ganska trött idag. Men vi red lite lugnt. Sen piggna han till och ja hade 0 kontroll haha.. Han fick sedan stå ute till halv 6 medans ja och Emelie maserade han!
GUUUUD ÅÅÅ, är såsåsåsåså taggad till tävlingarna! 6 MAJ, första ute tävlingen, är såååå taggad och längtar nå sjukt mycket! Ja och Master är i våran absolut BÄST form! Nice.
Imorgon, stallet hela dagen, sedan vid 5 blir de träna jalla-jalla!
plz, give me summer ;(

Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Åh vilken vacker bild!

2012-03-05 @ 16:21:02
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Innan du kommenterar... *Skriv HELST inte som anonym om du inte har någon anledning för det. *Vill du kontakta mig skriv till [email protected] och ingen annanstans. *Inga 'följa varandra på bloglovin!?' kommentarer, kan svara redan nu att, nej jag kommer inte bytfölja. Jag följer er automatiskt om jag vill läsa eran blogg. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0