Duktig va du nu Michelle!

hahahhaa ´ååå guuud träningen idag, GÅR inte att förklara - JOOOBIIIGT HAHA! Ni kanske inte visste de men för kanske ett halv år sen gick ja på friidrott och tävla i maaasssor i det. Men bestämde mig sedan för att ta en paous. Men NU sörrni, nu har ja börjat igen, och nuuu ska ja börja bli i lite bättre skick hehe. Har ätit så j*vla mycket onyttigt ett tag nu, så känns bara skönt att få bort det man ätit haha ;) Men men, kändes iallafall KANON i hel het att komma tillbaka, tillbaka till kompisar, själva träningen OCH min kondition♥ haha, gud va ja har saknat denr asså :/ Hoppade iallafall lite längd och hoppade lite höjd. Sedan hade vi nå kondition och ben muskel träning och fyyyyf*n :( Jobbigaste ja gjort på länge ska ja säga! MEN, som sakt ja är tillbaka och mamma har beställt nya tävlings kläder m.m hehe! Nu jäävlar, snygg mage och bra kondis till sommarn meheh! Men de bästa är nog att komma tillbaka till tävlings banorna igen, gud! Ligger efter nu till 100 haha, men ja kommer, right?
hahha ganska gamla bilder!??!

Kommentarer

Innan du kommenterar... *Skriv HELST inte som anonym om du inte har någon anledning för det. *Vill du kontakta mig skriv till [email protected] och ingen annanstans. *Inga 'följa varandra på bloglovin!?' kommentarer, kan svara redan nu att, nej jag kommer inte bytfölja. Jag följer er automatiskt om jag vill läsa eran blogg. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0